Visuell identitet for Vier Arkitekter

Kunde: Vier Arkitekter

Merkevarestrategi, navnutvikling, identitetdesign, webdesign og kommunikasjon

All arkitektur er lokal. Den formes av landskapet, klimaet og menneskene som bor der. Vier arkitekter forstår dette. Med kontorer i Bodø, Drammen, Gjøvik, Fredrikstad, Haugesund, Halden, Kristiansand, Notodden og Bø, er Vier dypt forankret i de lokale samfunnene de betjener.

Navnet Vier arkitekter er også et kommunikasjonskonsept som kan vise omfanget og bredden i fellesskapet til den nye merkevaren.

Panorama har bidratt til å skape en visuell og konseptuell plattform som gjenspeiler Viers unike kombinasjon av lokal forankring og nasjonal kompetanse. Det var en spennende utfordring for oss å utvikle en plattform som skulle hensynta og favne alle de 6 kontorene i en felles merkevare. Vi ville utvikle et modulært system som rommer hele fellesskapet, og mangfoldet av prosjekter Vier jobber med, som samtidig skaper en helhetlig rød tråd i identiteten.

Vier er mye mer enn bare lokale arkitektkontorer. Med mer enn 70 ansatte samlet i et bredt fagfellesskap, har Vier kapasiteten og kompetansen til å håndtere store prosjekter over hele landet.

Vier-felleskapet sin styrke er fleksibilitet og evne til å tilpasse seg ulike behov.Uansett størrelsen på prosjektet, er Vier arkitekter dedikert til å levere arkitektur som er både funksjonell og estetisk tiltalende.

Vi tror på verdien av å skape bygg som ikke bare møter praktiske behov, men som også beriker livene til menneskene som bruker dem.

Previous
Previous

Askim Frukt- og Bærpresseri Brandfilm

Next
Next

Oscar Inspector